piątek, 27 lutego 2015

Pokój dla niemowlaka

Chyba pora najwyższa choć trochę pomyśleć jak będzie wyglądał pokój mojego dziecka.

Marzę by zrobić go w stylu skandynawskim, o którym słyszy się w koło.
Stonowane barwy są jak najbardziej w moim stylu. Wiem, że przez ramie będzie patrzył mąż, który najchętniej z tego pokoju zrobiłby tęczę więc chyba sama bez jego wiedzy będę musiała kupić wszystko to co potrzebne. A dużo tego nie będzie trzeba. Pokój mały. Zwykły kwadrat. Ale z tej zwykłości muszę zrobić miejsce magiczne i pełne miłości. On musi mieć to coś w sobie. To co przykuje uwagę.Musi mieć swój charakter.

Biel, szarość i żółty!Marzę!!!
I dodatki. Koniecznie.









I półki na książki. Nieodłączny element dekoracji pokoju. Trzeba przecież dziecku wyrabiać nawyk do książek.






Tipi? Zrobiłabym nawet sama. Tylko miejsca będzie brak.
W takim namiocie to i sama bym posiedziała pewnie :)






źródła zdjęć:
www.homebook.pl
www.zabawkowicz.pl
www.pakamera.pl

6 komentarzy:

  1. Wspaniałe inspiracje! Też bardzo podobają mi się tipi, ale nie ma szans upchnąć takiego w pokoju u Mai..szkoda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja ubolewam, że choćbym nie wiem jak chciała to żadnym sposobem nie wstawię go do jego pokoju. Chyba, że w salonie? :D

      Usuń
  2. O jejku, same wspaniałości! Aż chce siw być znowu dzieckiem :)

    Pozdrawiam cieplutko
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz dla dzieci takie świetne rzeczy wymyślają że oko aż błyszczy czemu nie było ich gdy ja byłam dzieckiem :D

      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Pewnie w nowym mieszkaniu, kiedy w końcu takie będzie ;). w pokoju Jaśminy będzie tipi :D. Bardzo mi się podobają, to chyba niespełnione marzenie z mojego dzieciństwa :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i z mojego dzieciństwa także :) Początkowo wiedziałam, że nigdzie go nie wcisnę. Kilka dni temu jednak parę pomysłów odrzuciłam i magicznym sposobem miejsce na tipi będzie :D tylko chyba zrobię go sama bo ich ceny są z kosmosu...

      Usuń