środa, 22 kwietnia 2015

Osiągnięcia do 6 miesiąca

Każda mama cieszy się gdy jej dziecko zdobywa nową umiejętność. Ja za każdym razem zachwycam się nawet z najmniejszego jego sukcesu i chciałabym by każdy o tym wiedział :D Do 6 miesiąca życia, Igor takowych sukcesów i sukcesików nabył całkiem sporo.


1 miesiąc:
-13 listopad: odpowiadam uśmiechem na uśmiech
-25 listopad: gaworzę "ka, ka, ka" ,"aj"
-27 listopad: śmieję się w głos

2 miesiąc:
-16 grudnia: umiem robić bańki ze śliny, cmokam ustami
-23 grudnia: wzdychanie sobie
-27 grudnia: ooo, ale mam fajne kolanka, wodzę wzrokiem za rodzicami
-31 grudnia: nabieram śliny i gulgoczę ją
-1 stycznia: obróciłem się z brzuszka na plecy

3 miesiąc:
-10 stycznia: zauważyłem, że mam rączki
- 11 stycznia: chwytam rączkami zabawkę i bawię się nią a następnie pakuję do buziaka
-20 stycznia: z plecków obracam się na boki
-30 stycznia: próbuję włożyć nogę do buzi

4 miesiac:
-10 luty: w końcu udało mi się wsadzić nogę do buziaka. mmmm smaczna!
-15 luty: pierwszy raz obróciłem się z plecków na brzuszek
-27 luty: sam wyjmuję i wkładam smoka do buzi
-28 luty: zacząłem pełzać

5 miesiąc:
-13 marzec: wyszedł mi pierwszy ząbek
-15 marzec: pełzam z prędkością światła
-27 marzec: przybrałem pozycję czworaczą
-28 marzec: wyskoczył mi drugi ząbek

6 miesiąc:
-10 kwiecień: z pozycji czworaczej umiem usiąść
-18 kwiecień: moje pierwsze słowo: TATA

A dziś ( 22 kwietnia)
-w łóżeczku stanął na nóżki. Stał stabilnie i bardzo mu się podobało.
-dziś też wystartował z raczkowaniem.


Jestem z niego taka dumna. Siłę bierze chyba z kosmosu. :)

4 komentarze:

  1. Ale szczggółowo wszystko ponotowałaś :)). Świetnie się rozwija i to słówko "tata" tak szybko :). Pewnie tatuś uszczęśliwiony :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zapisane w kalendarzu :) Dzień po napisaniu tego posta, rano obudziło mnie słodkie MAMA MAMA :) Najpiękniejsze uczucie w całym moim życiu :)

      Usuń
  2. Śliczny chłopczyk, jeszcze chwila, a będzie miał tysiąc pytań do mamusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się tego boję :D Dziękuję ślicznie i pozdrawiam :)

      Usuń