środa, 15 kwietnia 2015

Same wspaniałości

Już wcześniej pisałam, że odkąd zostałam mamą, dla swojego malucha chciałabym wszystkiego co najlepsze. Zabawki to nieodłączna część dzieciństwa. Sama będąc dzieciolem ciągle prosiłam rodziców o nowe zabawki a że jestem jedynaczką to zawsze dostawałam to co chcę. No ale umówmy się... te 20 lat temu nie było takich wspaniałości. Zwykłe misie, małpki, kotki czy kaczuszki. A jak tato z USA przywoził mi lalki Barbie to całe osiedle się zlatywało by się nimi pobawić. A teraz? Zachodzę do sklepu i oczy w ciągu sekundy widzą całą półkę kolorowych zabawek. Najchętniej wzięłabym wszystko jak leci ale nie oszukujmy się, ceny przerażają.

Od zawsze lubiłam latać po tak zwanych second hand-ach. Ja tam mówię "po naszemu" na szmaty. Nawet jeśli nic nie znalazłam to na kolejną dostawę też szłam bo gadżety czasami można naprawdę fajne znaleźć.

Gdy zaszłam w ciążę, zaczęłam się przyglądać także na kosze z zabawkami. O jakie co po niektóre piękne. A jak ludzie cudownie je sobie z rąk wyrywają. W dzień dostawy wszystko co lepsze idzie w godzinę po otwarciu sklepu. Na drugi dzień w koszach z zabawkami leżą już zwykłe pluszaki. Raz w miesiącu gdy mąż ma na popołudnie lecę rano, przepycham się między ludźmi i pakuję w koszyk wszystkie niemowlęce zabawki. Potem na boku segreguję czy warto, oceniam stan zabawki.

Mamy ich już dość dużo ale dla mnie zawsze mało. Tatkowy za każdym razem krzyczy "WYSTARCZY!!!!" :D

Każdą zabawkę, nawet tą grającą, dezynfekuję a następnie piorę programem dziecięcym. Z pralki wyjmuję je jeszcze cieplutkie. :)

A teraz pochwalę się. Te podobają mi się najbardziej jeśli chodzi o pluszowe.






















Zabawki Lamaze można znaleźć tutaj KLIK










6 komentarzy:

  1. Super zabawki udało Ci się upolować :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również bardzo się podobają. Tym bardziej, że ich stan jest idealny. :)

      Usuń
  2. Ja do zabawek nie mam szczescia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęście do zabawek można mieć tylko w dzień dostawy i tylko jeśli stoisz w kolejce przed otwarciem sklepu :D u nas zazwyczaj o 8 otwierają :) a 30min wcześniej ludzie już stoją pod drzwiami i czekają :D

      Usuń
  3. Nigdy bym się nie spodziewała, że w second hand'ach można znaleźć zabawki lamaze. Są prześliczne, ale zakup ich w oryginalnych cenach to spory wydatek ;) Powodzenia w kolejnych łowach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś myślałam, że w second hand'ach można znaleźć co najwyżej zwykłe pluszaki w dobrych cenach. Ale jak zaczęłam "szperać" to sama jestem zdziwiona jakie skarby można wyłowić :D a na zakup w oryginalnej cenie chyba nigdy bym się nie zdecydowała. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń