czwartek, 2 kwietnia 2015

Testowanie CANPOL BABIES


Czekałam i czekałam na edycję testowania Canpol babies rzeczy, których nie posiadamy. Do tej pory było wszystko to co kupiłam jeszcze gdy Igo był wielkości dorodnego kalafiorka :D

W końcu doczekałam się.
W 8 edycji do przetestowania jest: Okrycie kąpielowe, szczotka do włosów "Newborn baby" i aspirator.


Aspirator! Pożądam baaardzo bardzo :) W koło Macieju borykamy się z uporczywym katarem, który jak już sobie pójdzie to za chwilę i tak wraca. Ściągamy, ściągamy i ściągamy. Niedługo aspirator przyrośnie mi do ust :D. Już kilka takich sprzęciorów przetestowaliśmy ale z Canpol babies jeszcze nie mieliśmy okazji a więc może już czas? 

Wszystkie blogujące mamy zachęcam do brania udziału w akcjach testowania i organizowania konkursów. Każda z nas ma szanse. :) Do dzieła KLIK !!!

1 komentarz: